چرا بیمار نارسایی کلیه آسان برای دریافت اشتها بد و تورم پا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار نارسایی کلیه آسان برای دریافت اشتها بد و تورم پا

چرا بیمار نارسایی کلیوی بسیار آسان است به اشتها بد و تورم پا؟ در درمانگاه، با توسعه بیماری کلیه، علائم بیشتر و بیشتر به طور مداوم ظاهر خواهد شد، هر دو اشتها بد و پا متورم آنهایی که رایج از آنها هستند.
چرا بیمار نارسایی کلیوی خواهد اشتها بد؟
شما می دانید، بسیاری از بیمار به بیماری کلیوی خواهد سطح کراتینین بالا کردم، سپس عملکرد کلیه خود خواهد بود آسیب دیده بیش از 50٪، به طوری که کلیه ها می تواند به طور موثر کار نمی و سموم و مواد زائد در خون ساخت تا. به طور کلی، می توان گفت که سطح کراتینین بالا به معنی سم بالا در خون او. سموم نه تنها سلول های کلیه را از بین ببرد بلکه بد برای بیمار به بیماری کلیوی stomach.So خود را اشتها بد است.
چرا بیمار نارسایی renail خواهد پا متورم می شود؟
به طور کلی، بیماری کلیه خواهد بیمار نشت ادرار پروتئین بزرگ است. به عنوان پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب خواهد شد از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم.
چگونه برای از بین بردن این علائم ناشی از نارسایی کلیه؟
همانطور که همه ما می دانیم، بدون کنترل خوب کسانی که علائم آسیب بیشتری به کلیه ها شود. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید اقدامات زودتر برای جلوگیری از بیماری را بدتر می رود.
اول، شما باید یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را. سپس، شما باید برخی از درمان که می تواند به شما کمک کند سپرده در کلیه خود را تمیز و کنترل پروتئین در ادرار و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده پیدا کنید.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند کمک بیمار به بیماری کلیوی جلوگیری از بیماری خود را از بدتر شدن است. اگر بیمار به اندازه کافی خوش شانس است، آنها ممکن است فرصتی برای لذت بردن از زندگی با کیفیت بالا بدون در نظر گرفتن دیالیز یا پیوند کلیه است. من امیدوارم که همه بیمار نارسایی کلیه می تواند یکی از خوش شانس.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: